Beoordelingen van Sushi 8 Bergeijk

Recente recensies

5.0
Jolanda
vandaag
Van Berlo
vandaag
Patrick
gisteren

Echt heerlijke sushi

Elly
28 maart 2023

Prima. Bestelling stond netjes klaar. Erg lekker

Miranda
27 maart 2023

Erg lekker!

Theo Pols
27 maart 2023

Uitstekende kwaliteit en goed georganiseerd.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Theo! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Henkvanbakel.1@kpnmail.nl
27 maart 2023

Heel lekker

Monique
26 maart 2023

Super snel, conform afgesproken tijd, erg lekker, goede prijs kwaliteit en kwantiteit verhouding

Paul
26 maart 2023

Lekkere sushi en keurig Optijd bezorgt. Echte aanwinst voor Bergeijk en omstreken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Leuk om te horen Paul! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Anoniem
26 maart 2023

Heerlijke sushi, keurig optijd klaar na online bestellen.

Ab
26 maart 2023
Anke van pol
26 maart 2023
Melissa
26 maart 2023

Lekkere sushi!

Kwinten
26 maart 2023

Het was erg lekker! Ruim voldoende was de crunch box, we hebben met 5 personen ervan kunnen eten. Erg lekker, en de borzorger was er stipt op de afgesproken tijd!

Inge
26 maart 2023

Vers, maar dan ook echt, veel variatie, kortom we hebben genoten en zeker gaan we veel terugkomen.

Jessica Lemmens-Pols
25 maart 2023

Super vers, divers en lekker van smaak, plezier om naar te kijken en perfecte levering!

Silke
25 maart 2023

Top, heerlijke sushi en goede service.

Sandra van Eekelen Buyk
25 maart 2023

Om 19.10uur sushi besteld. Bezorgtijd tussen 20.15 - 20.30. Om 20.50 uur gebeld om te vragen waar de sushi blijft. Uiteindelijk werd de sushi om 21.15 uur bezorgd. Moet zeggen na zo lang te wachten en een uur te laat qua leveren was mijn honger wel over. Wel heel netjes dat we voor het lange wachten iets extra's kregen. Sushi was van gemiddelde kwaliteit.

Francina Besseling
24 maart 2023

Top! Een verrijking voor Bergeijk

Josje Rennenberg-Goossens
24 maart 2023

Uiteraard houden we rekening met opstartproblemen van deze nieuwe vestiging! Wat wij als verbeterpunten aan willen geven is dat de norivellen taai waren, de crispy fermicelli was ook niet meer krokant, de edamame was koud (als wij sushi zelf in Valkenswaard haalden was dit nog steeds een beetje warm), kijk de bestelling goed na voordat het gebracht wordt. De bezorger is nog eens terug moeten komen om yakitori te komen brengen, daarbij kregen we heel vriendelijk nog wat loempiaā€™s van het huis. Helaas was de yakitori echt super hard en taai, absoluut niet lekker. Zorg voor echt verse sushi! Dat is mijn meest voorname tip. Het is geweldig dat Bergeijk een sushibar rijker is geworden, daarom zou ik het jammer vinden als we straks toch nog verder moeten rijden omdat de kwaliteit niet is zoals het zou moeten zijn. Zet hem op en succes!

Ellen Bierens
24 maart 2023

Lekkere Sushi, en vers gemaakt!

Joyce
23 maart 2023

De nigiri sushi waren op zich oke. De sashimi had echter echt niet verkocht mogen worden. Ik rook het al toen ik het bakje open maakte; de zalm stonk en was niet meer goed. Die heb ik direct in de kliko gegooid. Dure vis om weg te gooien!

Tine
22 maart 2023

De sushi is lekker vers, pokebowl met lekker toppings en sausje. Levertijd was later dan gevraagd, maar ik woon buitenaf en ben al lang blij dat ze leveren šŸ˜Š Ik ga zeker nog eens bestellen.

Van gerwen
22 maart 2023

De bestelling klopte niet en was .niet lekker.

Jolanda
22 maart 2023
Ruud
20 maart 2023

Helaas was het bezorg tijdstip niet haalbaar, de bestelling was 1 uur later dan bevestigd, ook was er een fout gemaakt, de sojabonen waren omgewisseld tegen loempia's... de kwaliteit van de shushi was heel goed, het duurde even, maar daarna heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen Ruud, onze excuses! Zou u een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij na vraag kunnen doen bij het filiaal en u een passende oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sushi-Eight

N
20 maart 2023

Goed bestel en ophaal systeem, was lekker!

Ronnie
20 maart 2023

Nette zaak. Zeer vriendelijk personeel en lekkere Sushi

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Ronnie! Bedankt voor uw review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Mulder
20 maart 2023
Henny
19 maart 2023

Het was goed verzorgd prima

Bax
19 maart 2023

Netjes op tijd klaar toen ik af ging halen, alles vers en ontzettend lekker!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Bax! Bedankt voor uw review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Luc
19 maart 2023

Ik heb om 18:24 op 18 maart een zaterdag avond een bestelling geplaats. Ik heb er voor gekozen om de bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen tussen 19:30 en 19:45. Hierna kreeg ik een mailtje dat de bestellen om 20:00 bezorgt zou worden. Rond 18:57 kreeg ik een belletje van het bedrijf en zeiden ze aan de telefoon ā€œuw bestelling komt over een half uurtje, sorry voor het lange wachten we doen er extra een kadotje bij. Na een half uur was er nog geen bezorger, na meer dan 6x te bellen heb ik gevraagt of ze de bezorger zelf is konden bellen want het duurde wel erg lang. Na lang wachten kwam er rond 21:05 eindelijk een bezorger. Fijn dat mijn eten er eindelijk was maar wat duurde dit lang. Punt 1 hou je aan je afspraken van hoelaat je er bent. Punt 2 beloof geen extra kadotje als je dit toch niet bij de bestelling doet. Omdat het een nieuw bedrijf is is het niet de laatste keer dat ik bestel maar wel een extra reden om er goed over na te denken als ik wil bestellenā€¦

Reactie van Sushi 8

Wat vervelend om te horen Luc! Onze excuses hiervoor. Zou u een mail met deze review naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen zodat wij even kunnen informeren en kijken voor een passende oplossing? Mvg Team Sushi-Eight

Mariska
19 maart 2023
van Bakel
19 maart 2023

Super lekker gegeten! De planning moet alleen beter! Ik kan me voorstellen dat je bij de start van een nieuwe vestiging een uitloop bezorging hebt vanwege drukte en omdat t nog niet helemaal lekker loopt maar 1 uur en 15 minuten te laat is wel echt veel te laat šŸ˜¬

Ingrid
18 maart 2023

Heerlijk genieten Nu voortaan bij ons in Bergeijk

Ola
18 maart 2023

Helaas was de bezorging van sushi ruim een uur te laat. Jammer, maar verder was sushi prima

Natascha kramer
18 maart 2023

Heerlijk gegeten, lekker vers !!

Kim Bierens Borrenbergs
17 maart 2023
Jeannine
16 maart 2023
-
16 maart 2023

Hele lekkere sushi allemaal vers bereid top

Jobke
16 maart 2023

Mooi op tijd bezorgd. Lekkere sushi, lekker vers.

LJ Sinkgraven
16 maart 2023

Heerlijke sushi!